Ścieżka powrotu

29 30 1 2 3 4 5

Szkolne koło turystyki
Szkolne Koło Turystyki 4XI PDF Drukuj Email

Szkolne Koło Turystyki ZDOBYWCY MARZEŃ - Jesienny rajd szlakiem Orlich Gniazd Read more

W dniach 4 - 5.11.2016 roku udaliśmy się na rajd do Ogrodzieńca. Po zamku oprowadzały nas duchy przeszłości, zaplątane w czasie i wydarzeniach z dawnych lat. Było bajkowo, niesamowicie i wesoło. Zamkowe komnaty i klatki schodowe podświetlone migoczącymi świecami, księżyc rozświetlający niebo nad naszymi głowami oraz wiatr wpadający przez otwory okienne. Ognisko na górze zamkowej i ciepłe klimatyczne pokoje w pensjonacie „Pod lilijką” sprzyjały długim wieczornym rozmowom.

Szkolne Koło Turystyki IX 2016 PDF Drukuj Email

XVII Pielgrzymkowy Rajd Świętokrzyski. Szkolne Koło Turystyki – ZDOBYWCY MARZEŃ Read more

24.09.2016 r. wyruszyliśmy po raz drugi na rajd świętokrzyski. Nasza grupa liczyła 58 uczestników. Połączyliśmy siły z Zespołem Szkół w Niedźwiedziu. Przeszliśmy trasę „Zbójecką” (ok. 9 km) z Bielin.

Szkolne Koło Turystyki 24 VI PDF Drukuj Email

Szkolne Koło Turystyki - ZDOBYWCY MARZEŃRead more

Wizyta w Urzędzie Miejskim w Słomnikach. Dnia 24.06.2016 roku najaktywniejsi członkowie Szkolnego Koła Turystyki odwiedzili Urząd Miejski w Słomnikach. Pan wiceburmistrz Michał Chwastek przyjął nas w sali posiedzeń Rady Miejskiej. W bardzo miłej atmosferze rozmawialiśmy o działaniach naszego Koła. Mieliśmy również możliwość dowiedzieć się o najciekawszych podróżach naszego gospodarza. Na zakończenie wszyscy otrzymaliśmy nagrody ufundowane przez wiceburmistrza.

Majówka PDF Drukuj Email

Majówka z Szkolnym Kołem Turystyki i Szkolnym Kołem WolontariatuRead more

5.05.2016 roku - na Majówkę wybrało się powyżej 70 osób - od 5-latka po młodzież 50+. Szukaliśmy początku i końca, znaleźliśmy skarb - grudkę ziemi, bo ziemia daje życie, schronienie, dom... Był czas na twórcze inspiracje lasem, piosenki, wiersze tworzone w kilka chwil...

Szkolne koło turystyki V2016 -2 PDF Drukuj Email

Nagroda dla gazetki szkolnej „Włóczykij”Read more

Szkolne Koło Turystyki współpracując ze Szkolnym Kołem Wolontariatu stworzyło redakcję gazetki szkolnej. Uczestniczyliśmy w warsztatach dziennikarskich, zebraliśmy pomysły, wysłuchaliśmy rad i zaczęliśmy wydawać kwartalnik „Włóczykij”.

Szkolne koło turystyki V2016 PDF Drukuj Email

Szkolny konkurs fotograficzny - Piękno wokół nasRead more

Szkolne Koło Turystyki zorganizowało konkurs fotograficzny pt. „Piękno wokół nas”. Do konkursu przystąpili uczniowie Szkoły Podstawowej, Liceum i Gimnazjum.

Zdobywcy Marzeń PDF Drukuj Email

Magiczny Kraków - szlakiem Kazimierza WielkiegoRead more

1.04.2016 roku, w piątkowe popołudnie Zdobywcy Marzeń udali się do Krakowa, by wspólnie przemierzyć szlak Kazimierza Wielkiego, a co za tym idzie lepiej poznać patrona naszej szkoły. Swoją wycieczkę zaczęliśmy od Collegium Maius, gdyż to Kazimierz Wielki zapoczątkował budowę Akademii Krakowskiej, zwanej dzisiaj Uniwersytetem Jagiellońskim.

Szkolne koło turystyki -Magiczny Kraków PDF Drukuj Email

Magiczny Kraków - Podziemia Rynku   Szkolne Koło Turystyki - Zdobywcy Marzeń Read more

Ostatni piątek lutego spędziliśmy w Krakowie zwiedzając Podziemia Rynku. Poznaliśmy nie tylko historię Krakowa, ale też związki miasta z najważniejszymi ośrodkami handlu i kultury w średniowiecznej Europie.

Szkolne koło turystyki II PDF Drukuj Email

Szkolne Koło Turystyki - Zdobywcy MarzeńRead more

22.02.2016 roku Karolina Wolny, Aleksandra Zygmuntowicz i Karina Komenda udały się do Urzędu Gminy by porozmawiać z panem Burmistrzem Pawłem Knaflem na temat Jego pasji związanych z turystyką.

Szkolne koło turystyki i wolontariatu-warsztaty dziennikarskie PDF Drukuj Email

Warsztaty dziennikarskieRead more

Członkowie Szkolnego Koła Turystyki i Szkolnego Koła Wolontariatu dnia 17.02.2016 roku uczestniczyli w warsztatach dziennikarskich zorganizowanych przez Instytut Dialogu Międzykulturowego im. Jana Pawła II.

Ferie 2016 PDF Drukuj Email

Ferie nie muszą być nudneRead more

19.01.2016 roku uczniowie ze Szkolnego Koła Turystyki pod opieką nauczycieli: p.Gabrieli Blarowskiej, p. Barbary Waszuk i p. Jerzego Waszuk udali się na lodowisko do Sieciechowic.

« pierwszapoprzednia12następnaostatnia »

Strona 1 z 2

Hilliger Media Shop

Template "photogalleryfree" designed by Hilliger Media (© 2010)