Ścieżka powrotu

wycieczki
Ognisko II c 2013 PDF Drukuj Email

Rok szkolny kończyć już czas – ognisko II cRead more

Ostatni tydzień czerwca powolutku zbliża nas do wakacji. Dni i godziny do wymarzonej wolności odliczamy wszyscy: uczniowie i nauczyciele. Stąd pomysł na wspólne ognisko, grilla i zabawę. We wtorek spotkaliśmy się pod szkołą z rowerami i razem z wychowawczynią i p. J. Waszuk udaliśmy się do Miłocic.

Ognisko 2013 PDF Drukuj Email

Ognisko w Dębowej Chacie.Read more

20.06.2013 roku wraz z paniami M. Szczepaniak, M. Jakubek i B. Waszuk zakończyliśmy ogniskiem artystyczny rok szkolny.

wycieczka klas drugich czerwiec 2013 PDF Drukuj Email

Wycieczka klas drugich w Pieniny.Read more

W dniach 3-5.06.2013 roku uczniowie klas II udali się na 3-dniowa wycieczkę do Szczawnicy pod opieką p. B. Waszuk, p. M. Miszczyka i p. R. Domagały. Chociaż pogoda nie sprzyjała, gdyż deszcz nie pozwolił nam na przemierzanie szlaków Pienińskiego Parku Narodowego to zawsze mieliśmy "Plan B".

Wycieczka klas III 2013 PDF Drukuj Email

Wycieczka klas trzecichRead more

W maju uczniowie klas III gimnazjum, pod opieka p. M. Szczepaniak, p. J. Dąbrowskiej i p. J. Waszuk pojechali na 5-dniowa wycieczkę nad morze. Udało im się zwiedzić: Toruń, Władysławowo, Gdańsk, Gdynię, Sopot, Hel i Malbork. Było słońce i padał deszcz, wiatr we włosach, taniec i śpiew, ognisko i duża dawka historii, a przede wszystkim wiele uśmiechu i dobrej zabawy.

Obóz sportowy 2013 PDF Drukuj Email

Obóz narciarski - klasa II cRead more

W dniach 4-7.03.2013 roku uczestniczyliśmy w obozie narciarskim w Białym Dunajcu. Na stok jeździliśmy do Gliczarowa Górnego gdzie pod opieka instruktorów i nauczycieli szlifowaliśmy nasze umiejętności. Śnieg skrzył się od Słońca, w powietrzu pachniało wiosną a nam dopisywały dobre humory.

Wyjazd do teatru 20 luty 2013 PDF Drukuj Email

Wszystko o kobietachRead more

20.02.2013 w godzinach popołudniowych 29-osobowa grupa uczniów z klas III c, II c, III b oraz I i II LO pod opieka państwa B. i J. Waszuk udała się do teatru Ludowego (scena Pod Ratuszem) na sztukę „Wszystko o kobietach.

Wycieczka klas III 19.12.2012 PDF Drukuj Email

Wycieczka klas III – 19.12.2012Read more

W grudniowy poranek lasy III gimnazjum wraz z wychowawcami (p. K. Lupa, p. M. Szczepaniak, p. J. Waszuk) udały się do Krakowa, by zwiedzić jedną z najpiękniejszych krakowskich kamienic. Przewodnik oprowadził nas po kamienicy Hipolitów gdzie w bajkowy sposób opowiedział nam o życiu mieszczan od XIV do XIX wieku.

Wyjazd II c do Krakowa PDF Drukuj Email

Wyjazd II c-Magiczny Kraków – 19.12.2012 rokRead more

Magia Świąt Bożego Narodzenia powolutku zaczyna nas wszystkich wchłaniać. W powietrzu unosi się zapach pierników, kolędy rozweselają nasze serca a dookoła błyszczą świąteczne dekoracje. Świat wydaje się piękniejszy, ludzie lepsi a uśmiech na twarzach pojawia się częściej niż zwykle. W takim magicznym dniu część klasy II c wraz z wychowawczynią

Wyjazd mikołajkowy klas I PDF Drukuj Email

Wyjazd Mikołajkowy klas I gimnazjum.

Dnia 7.12.2012 roku po dwóch godzinach lekcyjnych klasy I wraz z wychowawcami: p. T. Czają, p. B. Krzyżak i p. D. Witek oraz pod opieką p. dyrektor A. Skrzypczyk udały się na Mikołajkowy seans Hotel Transylwania, w kinie Cinema City.

« pierwszapoprzednia123456następnaostatnia »

Strona 3 z 6

Hilliger Media Shop

Template "photogalleryfree" designed by Hilliger Media (© 2010)