Ścieżka powrotu

27 28 29 30 31 1 2

Szkolne koło turystyki
Szlakiem szopek krakowskich PDF Drukuj Email

Szlakiem szopek krakowskich - X Międzynarodowy Konkurs Anioł Bożego Narodzenia Read more

15.01.2016 roku udaliśmy się do Krakowa, by obejrzeć piękne krakowskie szopki. Odwiedziliśmy kościoły: Dominikanów, Franciszkanów i Mariacki. Przypomnieliśmy sobie cechy budowli gotyckich, podziwialiśmy piękne witraże i freski oraz zatrzymaliśmy się na chwilę zadumy przy szopce.

Szkolne koło turystyki XII PDF Drukuj Email

Spotkanie z podróżnikiem Bogdanem KwiatkiemRead more

16.12.2015 roku członkowie Szkolnego Koła Turystyki - ZDOBYWCY MARZEŃ, spotkali się z panem Bogdanem Kwiatkiem – historykiem z wykształcenia, podróżnikiem z zamiłowania – organizatorem wypraw na Alaskę, do Australii, podróży dookoła świata i Europy a także autorem wielu publikacji o tematyce podróżniczej. Spotkanie odbywało się w formie warsztatowej – były zadania grupowe, prezentacja, elementy wywiadu, wspólny śpiew.

Szkolne koło turystyki 3 PDF Drukuj Email

Jesienny rajdRead more

W dniach 20-21.11.2015 roku członkowie Szkolnego Koła Turystyki udali się na 2-dniowy rajd do Dolinki Bętkowskiej. W piątkowe popołudnie dotarliśmy do schroniska PTSM w Łazach, grupa dyżurna przygotowała nam ognisko i kolację z grilla. Resztę wieczoru spędziliśmy w świetlicy pracując w zespołach zadaniowych. W sobotni poranek grupa dyżurna przygotowała dla wszystkich śniadanie i wyruszyliśmy Dolinką Bętkowską szukać promienia słońca, kamienia szczęścia, kostura wędrowca i ulotnej chwili.

Szkolne koło turystyki 2 PDF Drukuj Email

Szkolne Koło Turystyki – zdobywcy marzeńRead more

24.10.2015 roku w sobotni poranek udaliśmy się do Krakowa, by poznać Kraków Obronny. Naszą wędrówkę zaczęliśmy od Parku Strzeleckiego, gdzie swoją siedzibę ma Bractwo Kurkowe, dalej przeszliśmy na Planty i Plantami pod Bramę Rzeźniczą.

Szkolne koło turystyki 1 PDF Drukuj Email

Szkolne Koło TurystykiRead more

Dnia 9 października członkowie Szkolnego Koła Turystyki udali się do Zalesia, by wspólnie spędzić czas – poznając siebie, las i elementy survivalu. Naszą przygodę zaczęliśmy od „Leśnego chrztu”, następnie Monika Motyczyńska z Paulina Lesiewicz przeszkoliły nas z resuscytacji i podstaw pierwszej pomocy.

« pierwszapoprzednia12następnaostatnia »

Strona 2 z 2

Hilliger Media Shop

Template "photogalleryfree" designed by Hilliger Media (© 2010)